lørdag den 16. marts 2013

Fest i sigte

Lige om lidt skal vi være med til at fejre én meget særlig dag! Mine forældre kan fejre deres Guldbryllup. De har været gift i 50 år.


Vi har været ude og købe gaven. Lige nu ligger den her på adressen og pynter. Forhåbentlig indholdet bringer glæder. Gaven er i hvert fald udvalgt med omhu. Farverne på indpakningen er jeg vild med.

Her er også nogle lækre farver og et pænt design. Smagen på mørk chokolade med brombær... uhmmmmm. Der er englesang! Chokoladen med lakrids ser fin ud, men det er ikke noget for mig. Chokolade er godt, lakrids ligeså, men jeg holder mig fra at blande.




Chokoladen blev nydt på hjemvejen fra en lørdagsudflugt. Et lagerudsalg en pæn køretur fra hjemmet. Lagerudsalget bød på ting, der måtte med hjem, ting, der var skønne, men blev, og ting som slet ikke kom til overvejelse. Sådan blev det miderste af lørdagen brugt.
Efter en hyggelig tur med to af pigerne har sofaen været hvilested i et par timer. Min energi rækker ikke helt til sådan en tur, men hjerte og hjerne vil rigtig gerne.
Min aften kommer til at indeholde ro, varm te og fjernsyn. Det er bare så meget i orden med mig.

God lørdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar