onsdag den 13. marts 2013

Hvor blev det begyndende forår af ?

Med fokus på frø der spirer, solskin og en langsom opstart på planlægningen af indholdet i drivhusene, så må jeg lige sige, at det ikke var med i mine planer, at der skulle komme sne igen.
Et kig ud af mit stuevindue. Der er dømt vinter igen. Abby fik kun lige næsen udenfor .... koldt, vådt og gråt ikke noget for en hund. Tilbage til den lune sofa.

I går modtog jeg de bestilte frø fra Albinus Frø. Spændende! Gik straks i gang med at lave små sedler over, hvornår de forskellige ting skulle sås. Tomaterne stod først på listen, så de er blevet sået i små bakker i dag.


Der er tomater i stort set alle farver, størrelser og former. Det samme med rødbederne. 2 slags auberginer og så lige en enkelt blomst "Enkeblomst".


Påskebordet spøger stadig i mit hoved. I går faldt jeg over nogle søde æg, hvide med et fint og enkelt mønster. Der kom 3 stk. med hjem. Hønen har jeg fundet i skabet. Den flyttede ind på adressen sidste år.

Udenfor blev sneen ved med at dale stille og roligt ned dagen igennem ..... og Abby fik sovet lidt mere. Først her til aften er det holdt op med at sne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar