søndag den 9. juni 2013

Herlig søndag

I dag har jeg været med til at fejre at søde Josefine fylder 13 år. Hun har sammen med familien lige været i Nice. De har haft en rigtig skøn ferie, kunne man godt både se og høre.

Jeg er vild med te. Drikker rigtig meget af det hver dag. Det ved Josefine godt. Så jeg fik en lille gave. Hendes ynglings-te købt i Nice. Karamel te. 



Glad og rørt bliver jeg. Om lidt skal jeg sidde og tænke vigtige tanker. Vigtige tanker som vedrører møde i morgen. Tanker om et arbejdsliv, som alligevel ikke bliver, som jeg selv har lyst til, det skal være.

Tanker om noget af det Chris McDonald talte om til sit foredrag. Om at tænke positive tanker og med positive ord. Om at jeg er glad for, at jeg er født stædig. Meget stædig. Jeg er begyndt at passe godt på min stædighed og se den som en kompetence. For lige nu er der brug for stædighed i store portioner og positive tanker.

En sød tanke fra en sød pige på en herlig søndag samlet i en skoldhed kop karamel te. Det kan da kun blive positivt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar