torsdag den 27. juni 2013

Hvad skal du kl. 20.00?

Kl. 20.00 sidder jeg parat foran skærmen! Igen denne sommer sender svensk TV4 en programserie med Ernst Kirchsteiger, Sommar med Ernst. I år er det et gammelt forfaldent orangeri, som skal bygges om til en sommerbolig.

Sommar med Ernst
Foto fra TV4

Jeg forsøger ihærdigt, at få Manden til at synes, at programmet er MEGET spændende. Han er ikke helt med på ideen, kan jeg mærke. 

I første program blev der lavet nogle fine plantesøjler.

Foto fra TV4

Sådan et par stykker måtte gerne komme til at stå på min terrasse. Bænken på det øverste foto, er nu heller ikke én, jeg ville være ked af at eje.

Måske kan jeg selv? Men forsøger lige et par torsdage endnu om Manden kunne blive bidt af et "gør-det-selv-program".... helst i en sådan grad, at han får lyst til at lave tingene...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar