mandag den 17. juni 2013

Travl som en bi

I dag har jeg brugt en masse tid på telefonsamtaler og haft travlt som en lille arbejdsivrig bi. For at skabe overblik over de nye veje, jeg er i gang med at udforske, må jeg tage kontakt til rigtig mange mennesker. Professionelle  mennesker som kender til lige netop deres felt. 



Underligt at skulle finde den rigtige rækkefølge i et næsten ukendt land. En af mine kontakter i dag havde ikke tiden, så hun vender tilbage i morgen, hvor hendes tid så er sat af til mig. Det tror jeg er godt. Hun vil være med til at få svaret på nogle af alle mine spørgsmål og skabe lidt ro igen.

Trætheden er massiv både mentalt og fysisk, så nu vil jeg finde en eller anden form for underholdning, som kræver nul aktivitet fra min side.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar