onsdag den 23. oktober 2013

Bid



I dag har der være tid til at liste lidt rundt på Internettet. Bl.a. faldt jeg over, at man på fredag, kan komme til Fredagscafé på byens hovedbibliotek, Kulturværftet. Her er der besøg af forfatteren Stine Askov, der kommer og fortæller om sin bog "Bid".

Dette faktum sammenholdt med, at køkkenet trængte gevaldigt til at gennemgå en oprydning - men at der nu var grundlag for en gevaldig overspringshandling - gjorde, at jeg landede inde på EBIB.

Her måtte jeg så lige testet min egen tese om rigtigheden i, "jeg ikke læser bøger elektronisk".



Tesen holdt ikke. Jeg har læst mig gennem hele bogen, og jeg har grinet. Som i grinet rigtig meget. Måske e-bøger alligevel skal afprøves lidt mere? Måske jeg skulle gå til Fredagscafé og lytte til Stine Askov.

PS. Køkkenet har jeg været ude og få sat lidt mere skik på


Ingen kommentarer:

Send en kommentar